About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 26 december 2011

Så underbart nöjd med min lilla Parvel, man kan knappt röra vid buren utan han kommer fram skuttandes och ska hälsa. Hoppas bara temperamentet håller sig tills han blir vuxen.

Fast är lite orolig för hans vikt han väger juh bara 500g. Visst han är juh en liten dvärgvädurs blandning på 8 veckor så. Jag är juh mer van med vuxna djur, och de lit större raserna minsta kaninen jag har haft vägde juh enbart 1,9kg som vuxen och vädursblandning eller svensk vädur som hans uppföddare kallade rasen. 


Så här bor han

Är jag inte söt?

Får jag komma upp matte


Okej detta är det femte inlägget på rad som handlar om mer eller mindre samma sak men vadå. Han är juh så himla gullig så svårt att låta bli att skriva om honom, specillet när man har massa tid till att gosa med honom

3 comments:

  1. Otroligt söt liten kanin, spec med tanke på att det ser ut som att den har tigerränder på ryggen ^^ Har inte haft kanin sen jag var barn och skulle vara mysigt med en, men för mig får det räcka med de 4 andra djuren jag har :P

    SvaraRadera