About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 21 december 2010

Dagens planer

Hej hej på er alla.
Idag ska jag försöka göra detta

  • Köpa julklapp åt pojkvännen, några små saker som jag tänkt slå in sen lägga i ett större packet och slå in det. (eller det kanske blir för jobbigt att öppna?)
  • Julfika på dagsverksamheten, kanske blir det några bilder, vem vet brukar juh vara en del kameror frame vid sådana tillfällen.
  • Kanske stickgruppen men jag e juh klar med mitt så
  • Kolla på nya kläder, måste ha nya jeans och så, har väl bara ett par jeans jag kan ha som sitter någotlunda bra.
Inte så himla mycket till planer men det är några, och jobbigt nog när man bara sovit fem timmar.

Äntligen lyckats få tillbaka några spel jag spelar på facebook till news feeden. Tog bort dem när jag bara kunde använda iphone appen men hittade inte var man unblockade sakerna. Så tog och letade lite i hjälppanelen och blev juh hur lätt som helst, varför gjorde jag inte det tidigare hade jag sluppit bli halvt galen pga det. Och vet nu hur jobbigt det är att söka på var ända vän och sen gå in på deras sida för att se om de lagt upp något man kan ha nytta av.

Dags att avrunda så det inte blir som igår då jag inte var klar med något när jag borde gått.

0 comments:

Skicka en kommentar