About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 11 februari 2012

Parvel

Hallå nu var man här igen.

Parvel fick leka model tidigare i morse. Har jag nämnt att han älskar att slicka på saker, denna gång kunde det dock användas för att sitta still framför kameran. Fast det var juh lite knepigt att hålla kameran stilla med enbart en hand.

Photobucket
Min lilla sötnos, passade för ovanlighetens skulle på att leka lite med färg inställningarna i Gimp.

Photobucket svartvit sötnos


Jag gillar verkligen den nya kameran även om jag inte riktigt lärt mig ha koll på var alla inställningarna är ännu. Och mitt 50mm objektiv kommer till mycket mer användning nu, är ett väldigt bra inomhus objektiv.

Ska försöka ge mig ut på fotorunda någon dag problemet är att det är så kallt ute, går juh inte att få bra bilder när man står och skakar på grund av att man fryser.

Nej dags och se om jag kan få ut något vettigt av denna dag

0 comments:

Skicka en kommentar