About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 22 augusti 2012

Morning

God morgon

Hur står det till med er idag?
Lite smått trött själv, vaknade vid kvart i tre första gången sen igen strax innan sex, Den gången orkade jag inte ens försöka somna om.

Idag är det praktik och en filmkväll hos kompis som gäller, dock har det inte sagt någon tid ännu eller så har jag bara missat det sms, får dubbelkolla när jag är mer vaken. Annars händer det inte så mycket runt mig just nu.

Passar på att slänga upp några bilder från stjärnfotograferingen för några veckor sedan. För att vara första gången så blev de inte så dåliga, plus min fjärrtlösare ville inte fungera så. Vilket är konstigt funkat varje gång efteråt fast de gånger jag testat den har juh varit inomhus, men man tycker den borde funka utomhus också.

Bilderna går att klicka på för att få större storlek
Photobucket

Photobucket
Känns som vitbalansen blev lite fel om man kollar på molnen.

Kommer nog göra ett nytt försök nån dag när det inte är lika mulet som den kvällen, men nu är det dags för att göra mig i ordning och sen frukost.

Bye,   bye

1 comments: