About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 15 augusti 2012

Underbara VL

Idag efter praktiken fick jag vänta i runt 30 min på bussen. Den buss jag brukar åka går 1530 från hälla och idag hade jag köpt hö åt kaninen så var tvungen att gå på vid hållplatsen efter hälla. En stäcka som i normala fall inte ens tar fem min för bussen att köra. Varför den var så försenad vet jag inte, chauffören sa inget och jag orkade inte fråga.  Hade det inte varit mer folk än mig vid den busshållplatsen hade jag nästan varit benägen att tro att jag missat bussen trotts att jag var där runt 1520 och bussen kom äntligen vid tio i fyra. Att jag sen lyckas missa den bussen jag skulle byta till gjorde det ännu trevligare yttligare 20 min väntetide.

så efter en onödigt lång väntan på buss, så kom en trött och hungrig sarah äntligen hem. För att genast bli lite gladare. Varför det låg en minneskortläsare på köksbordet åt mig. Pappa varit så snäll och köpt en, nu borde det vara slut med krånglande minneskort.

Ja små saker kan göra en glad, specillet när man är arbetslös och försöker spara så mycket pengar som möjligt till framtida lägenhet och grejer som kan behövas.


0 comments:

Skicka en kommentar