About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 29 november 2011

trött

ugh urtött idag. Har haft litet uppehåll i bloggandet igen, tänker inte direkt gå in på varför just nu, fast tror jag lär vara tillbaka nu.

Gör inte så himla mycket just nu mest blir det att umgås med kompisar.
Fick chansen att rida islandshästar på dagverksamheten för någon vecka sen. Fick en liten underbar häst vid namn Embla. Var lite småkyligt för att rida ute till en början men var väldigt mysig. (bilderna tagna med iphonen där av kvaliten)



 

Jag klantar mig och håller int koll på hästen när jag försöker ta kort vilket höll på att sluta med att hon bet min hand.

NEj måste nog sluta nu.

1 comments:

  1. Hej! :)
    Vad är din första tanke om rasen Chihuahua?

    Om du känner för att svara (3 klick..) och vara en del av min egna lilla "undersökning" så se i bloggen till höger. Där finns en enkel Poll :) Varför jag frågar är helt enkelt för att jag har intresse av att veta hur folk ser på rasen. Eller ja, vad majoriteten säger ^^

    Hoppas du inte ser detta som ett sätt för mig att göra "reklam" för min blogg. För det är det inte meningen att vara. Men jag lär heller inte få några svar om jag inte frågar andra.

    Ha en kanonbra dag!
    Med Vänliga Hälsningar
    Sandra

    SvaraRadera