About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 26 september 2010

Dagens musiktips

För ovanlighetens skull kommer det inte från tyskland utan från usa, Voltaire. Han hämtar en heldel inspiration från Danny Elfman och Rasputina, vilket i bland hörs tydligt, ibland inte.
Första gången jag hörde en låt med honom var hos pojken och Voltarie är en av de få artisterna som vi båda gillar.
 


Har druckit en massa av detta te idag, eller massa och massa bara två koppar, men så mycket te har jag inte druckit på en och samma dag på över ett halvår. Är faktiskt helt okej. Är inte överdrivet förtjust i grön te. Vissa saker verkar jag aldrig lära mig att jag inte gillar, fast detta te kanske kan få mig att ändra åsikt om grönt te.
Ska göra mig en till kopp te men int av det téet får bli det svarta téet som jag inte gilla. Har nu två gånger fått tag på svart te som jag inte gillar, så blir att inte köpa något mer svart förens det är slut.
bye bye see you later (or tomorrow)
/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar