About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 10 september 2010

Fått lite paket





Fick lite paket med vinster från tradera. En "kilt" och ett par skor. Skorna stod det att dem eventuellt behövdes klackas om. Ena skons klack var helt utsliten så behövs definitivt klackas om. Bilder på grejerna kommer ikväll då jag orkat fotografera dem.

Sa juh att fredagar är den mest onödiga dagen på verksamheten ca 75 minuter efter jag börjat satt man på bussen hem igen. Nästa vecka får jag äntligen en anledning att vara där på måndagar Mindfullness kurs börjar. Hade totalt glömt den. Nästa veckas planering på dagsverksamheten är:
Måndag: Mindfullness
Tisdag: Badminton
Onsdag: Kultur 9-12.45 på växhuset Möte 13.00 blir att skynda från kulturgrejen tillbaka till Dagsverksamheten tur att de ligger nära varandra.
Torsdag: Egenplanering (dvs. Ledig)
Fredag: Veckomöte
Kan nog bli lite förändringar i upplägget men bör funka.
Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe, vi hörs sen
/N

0 comments:

Skicka en kommentar