About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 27 september 2010

Ge Mig

Ge mig en ny hals, suttit och hostat sen jag vaknade igen vid 19tiden. Blir att ta hostmedecin ikväll igen då.
Inte ätit någon pocky alls idag, duktigt att hålla mig borta från godis när det ligger mig mitt framför ögonen på mig. Nej int alls ätit en del onyttigheter idag.

Lyckades glömma mindfullness mappen på dagsverksamheten idag. Duktigt, vad i helvete tänkte jag på. Jag som faktiskt ville göra uppgiften idag, så får det vänta tills på onsdag. Nå tid att göra samhällsuppgiften imorgon. Sen drejning på onsdag, får se hur det går, hoppas på lite mindre hosta då

Kollar just nu på någon dokumentär om några tonåringar som vill plastikopera sig och se hur det går till egenetligen och så. Urtråkigt egentligen. Plastikoperation är väl inget jag stödjer men  vill personen i fråga verkligen görat och har dem råd så finns det inte mycket som kan hindra en myndig person från att göra det.

Får se när jag orkar ta mig ut till pojkvännen för att hämta min söta rosa kamera, saknar den men orka ta sig  till viksäng enbart för det.

Ikväll är det inte mycket mer som gäller tandborstning sen säng, Natti, natt.
/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar