About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 23 september 2010

Dagens musiktips

Så var det åter igen dags för ett litet musktips från mig. Idag en låt som faktiskt är äldre än mig själv nämligen The cures hanging garden.
Detta brittiska band bildades 1976 och har sett många bandmedlemmar band medlemmar komma och gå under de 34 år som varit aktiva, och de är fortfarande aktiva trots att de flesta medlemmarna är runt 50 dock i mindre utsträckning idag än under deras storhetstid på 80-90 talet.
När jag var runt 15 var mitt utseende väldigt inspirerat av dessa pojkar.


Min förkylning börjar bli lite bättre verkar det som. Yay hoppas verkligen på att jag kan åka imorgon. Men mina förkylningar är alltid mycket värre på morgonen än på kvällen så.

Dock fått höra att en jag känner via internet ska flytta tillbaka till Usa på söndag. Jag vill verkligen inte det, hade velat få chansen att träffas på riktigt. Vi har mer eller mindre snackat om att träffas i över ett år men har aldrig blivit av pga olika anledningar. Plus vi bor ganska långt ifrån varandra.

/N

0 comments:

Skicka en kommentar