About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 1 november 2010

God morgon

God morgon.
Så var det åter igen en ny vecka. Vad Händer denna vecka. För mig tror jag inte det blir så mycket. Ska väl åka hem till pojken och leta rätt på min laddare. Saknar både min laddare och min lilla älskling.

Fick för mig att jag skulle testa en liten ny grej efter jag duscha, nämligen skölja med citronvatten. Ska tyldigen göra håret mindre tovigt och frissigt bland annat enligt dem som testat, var mest därför jag var nyfiken att testa. Största skillnade jag märkt är att det verkar torka fortare, vilket är skönt då mitt hår kan ta timmar att torka annars.

Kan inte jag sluta vara röksugen snart. Blir snart galen på det hela, fast lite frukost kanske hjälper ett litet tag

0 comments:

Skicka en kommentar