About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 25 november 2010

........

Fick för mig att pojkvännen och jag skulle äta linssoppa igår, och som vanligt påpekar pojken att jag inte kan göra soppor. Han påstår att mina försök till soppa blir mer av en gryta (och grytorna ibland som soppa). Vilket nästan e bra, han verkar inte stort fan av soppor.
Fast en sak var vi överens om för dåligt kryddad. Även om han kryddad soppan när jag var ute ur köket, och när han gör det brukar det bli för starkt för min smak, antar att han lärt sig att försöka anpassa efter min smak och inte enbart efter hans förkärlek för superstark mat. Jag gillar starkt kryddad mat men inte så pass stark som han gillar

Soppa eller gryta vad säger ni? Ser inte så god ut på bild men är god

0 comments:

Skicka en kommentar