About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 11 november 2010

Dålig uppdatering

Angånde den senaste tidens dåliga uppdatering finns det två orsaker till.

  • Har ingen lust att blogga hos pojken
Finns så mycket annat att tänka på än bloggen när jag är hos honom. Plus han vet ännu inte om bloggen så. Därför jag försöker hålla honom någorlunda anonym här.

  • Har ingen aning om vad jag ska skriva om. Händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu, blir mest dagsverksamheten och pojkvänen


Förövrigt har man fått tämligen svår uppgift på dagsverksamheten, att välja ut två favoritlåtar och berätta varför man valde just dem låtarna. Inte lätt när man har en ca 6000 låtar att välja mellan. En tror jag jag kan valt ut redan. En coverlåt, med en artist pojkvänen fick mig att börja lyssna på, och låten råkar va underbar i både orginal och coverversionen, men vi får se hur det blir

1 comments:

  1. Vad gör du på Dagverksamheten? Skriv om det i ett inlägg.

    SvaraRadera