About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 30 november 2010

Hej hej

God morgon på er alla.
Var det någon som sa att man brukar vara trött närman är sjuk?
För mig verkar det vara precis tvärtom. Vakna vid halv sex av att kompis svara på sms, gick upp en halvtimme senare. Utan att vara ett dug trött, därimot väldigt snuvig är man idag. Vad är det med mig och förkylningar och få typ ett syntom i taget?
Fram tills i söndags var det hosta, sen i söndags halsont, igår huvudvärk och ytterst lite snuvig.

Så lär inte hända så mycket idag.
Argh min ena nagel har lyckats spricka ganska långt in. Kommer nog att göra ganska så ont om den går av.      Fast vet i sjutton om det ens går att förhindra att det händer. Måste vara snällare mot mina naglar.

Nej nu ska jag gå och göra annat ha det så bra ni andra tills jag kommer tillbaka

0 comments:

Skicka en kommentar