About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 3 november 2010

Onsdag

God morgon

Bara lite så här urtrött, blev uppe försent och kolla på film. Angel heart, småskum stundtals ganska äcklande men gillade den. Okej lite störande musik ibland. Utspelar sig i Usa på 50talet så är någon skum blues/jazz eller något som spelas genom halva filmen. Ingen barnvänlig film, då den innehåller både voodoo och ex antal mord

Var juh så trött att jag lyckades glömma att sätta i sladden på kaffebryggan när jag skulle starta den.

Borde nästan fotografera sakerna som jag har gjort som jag har skrivit om i  bloggen. Sakerna från drejningen är juh klara sedan länge. Och stickningen är jag hur nöjd som helst av mitt val av garn är grönt, gult och brunt om varandra

Nej dags att överge datorn för frukost. Rostat bröd med smör jag måste komma ihåg att köpa pålägg nästa gång jag är på affären

0 comments:

Skicka en kommentar