About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 16 november 2010

God Morgon

Lite små seg idag. Vaknade klockan fem imorse.

Idag är det friskvård på schemat på dagsverksamheten. Vi fick välja i början på badminton, promenad eller gym. Valde då med några till badminton men slutade med att det bara var jag som kom, så det valet togs bort och jag hoppa in i promenad gruppen istället. Oftast är vi inte så många i den runt tre fyra stycken kanske.

Sen på eftermiddagen kan det bli stickgrupp står visserligen inte på schemat denna vecka men brukar vara det så hoppas smått på att de bara glömt skriva in det. Dock gjorde jag en miss när jag laga middag igår. borde gjort så jag har matlåda. Antar att jag får springa in på ica på lunchen, eller se om jag har råd med någon macka eller något sådant i kaféet där. Men de ända vegetariska de har ibland är ostmackor, vilket blir tråkigt i längden, plus misstankar att jag inte tål laktos gör att jag drar mig från att äta dem nu förtiden.

Borde klippa luggen igen var ett tag sedan sist, fast ändå knappt en månad. Tack och lov att jag gör den mesta klippningen själv, hade blivit dyrt att klippa luggen en gång i månaden annars, och som arbetslös har man juh inte så mycket pengar, de mesta går till mat till mig och djuren. Även om pojkvännen betalar det mesta av det jag när jag är med honom, vilket blir ca tre gånger i veckan. Hjälper alltid lite det. Fast tror den här månaden har jag varit ganska återhållsam med pengarna, kanske jag har lite mer pengar kvar i slutet av denna månad.

Nej nu ska jag snart iväg så får sluta skriva återkommer senare

0 comments:

Skicka en kommentar