About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 26 november 2010

Helgens plan + lite annat

Jag lär spendera stor del av helgen hemma hos pojken. Ska hem till honom efter han slutat vid 17. Lär bli filmkväll idag. Undra vad för film, tror vi sett nästintill alla bra filmer han har. Imorgon blir det kanske fest hos någon han känner, om nit han är tvungen att gå på årsmöte istället.

Ugh kanske dags att börja packa och mata djuren. Men vet inte vad jag ska ta med mig,plus jag vill inte ge mig ut i kylan igen. Höstjackan börjar bli kall. Får bli lite extra mycket mat till marsvinen i kväll så de klarar helgen (ni ska höra hur dem skriker ibackgrunden, nonstop just nu)

Snart dags för julen. Jag vill inte, julen är ingen höjdare för min del få en massa saker som jag sällan har användning för. Eller ja i in familj är det alltid åtminstone en som lyckas med det, tur att vi bara är fyra personer med mig. Har alltid samma problem med att hitta något vettigt åt dem, sen borde man kanske itta något åt pojkvännen, som visserligen inte häller gillar det här med att fira jul så kanske slipper man honom. Köper sällan något till någon modem säger att man inte behöver ge dem något,är juh jobbigt att leta efter något som kan tänkas passa. Dock en nackdel med det är att man känner sig smått oförskämd om de ger en något, speciellt om det är något dyrare man får och sen får de inget tillbaka.

Nej tycker julen kan avskaffas, eller åtminstone när det firas enbart på grund av traditionen att fira jul.

0 comments:

Skicka en kommentar