About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 4 november 2010

Ledig dag

Ingen samhällsgrupp idag, så ledigt.
Dagen börja med att jag inte stängt av alarmet på mobilen så uppe vid sju. Duktigt  när man kan sova ut så glömmer man bort alarm som är på dagligen.

Laddade ner gimp för att försöka göra header, efter drygt en timme lyckades jag få till en någorlunda bra. Inte riktigt nöjd med bildvalen men har inte så många roliga bilder på datorn, allt verkar ligga på externa hårddiskarna och dem orkar jag inte kolla igenom. Runt tusen bilder på båda och bilderna ligger inte i några kategorier just nu då jag ännu inte tagit tag i att fixa det.

Bekant skulle komma över för att kolla på ett terrarium som jag inte har någon användning för och se om hon skulle kunna ha det till sina gerbiler men tydligen fick hon förhinder och kunde inte komma idag, så följer med hem på måndag.

Ska väl över till pojkvännen senare ikväll. Får se när han slutat jobba hur det blir, han kanske får för sig att vilja komma hit istället. Dock vet jag inte vad jag ska hitta på framtid dess han slutar är väl en två timmar kvar tills dess. Note to m self: lär dig hans tider ordentlig

0 comments:

Skicka en kommentar