About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 30 november 2010

Hårkommentar

Fick en lite rolig kommentar igår av en jag känner.Vi skulle gå och köpa lunch, och jag hade släppt ut hår då jag duschat på morgon, så det skulle torka  lite fortare. Avskyr när kläderna blir blötta/fuktiga pga av håret är blöt så brukar sätta upp det innan jag klär på mig
Hon när vi skulle betala:Du har juh långt hår, inte tänkt på det förens nu
Jag: ja jo det är juh det.

Vet att mitt hår anses vara långt dock känns det inte långt trotts att det slutar några cm nedanför bh-bandet. Måste vara för jag är så van med långt hår plus umgåtts med folk som har bra mycket längre hår än mig. Och som jag säkerligen nämnt tidigare längre ska det bli.

Hur mitt hår inte känns som det vore långt fattar jag dock inte riktigt, men men. Och ja jag har en del bilder på mitt hår men måste veta hur långt det egentligen är, håret var väl inte riktigt torrt på bilden plus okammat.

Suck verkar bara bli sjukare och sjukare, och jag som måste följa med pojkvännen till en av mina kompisar som är utbildad frisör (jobbar dock inte just nu som det) imorgon. Han behöver verkligen klippa sig. Han har behövt det i snart ett år nu så kanske inte såbra att skjuta upp det. Får hoppas jag mår bättre imorgon.





0 comments:

Skicka en kommentar