About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 1 december 2010

1 december

Jag avskyr att vara sjuk, plus nu är mina händer snustorra från allt tvättande. Aloevera gelen jag brukar använda i normal fall verkar inte hjälpa ett dugg. Därimot verkar kokosolja lite bättre, fast är juh sällan olja failar när det lkommer till återfukta hud.

Blev ingen klippning för pojkvännen idag, jag orkar bara inte med det. Och tror inte det blir så kul för honom att åka dit ensam, är en ganska lång resa från hans jobb till henne.  Hade nog varit lite roligare för honom att få lite sällskap. Och jag som hade hoppas på att man skulle vara frisk nog för att träffa honom men nädå.

Kan någon förklara hur jag kunnat gå ner 1.5kg sen i måndags morse, visst jag brukar gå ner i vikt på vintern men vafan så mycket på bara några dar kan inte vara normalt, vätskebrist el liknade tror jag inte då jag brukar dricka minst 1.5liter vatten om dagen.

Hjälp bara 23 dagar kvar till jul

0 comments:

Skicka en kommentar