About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 6 december 2010

god morgon

Uppe tidigt idag så jag skulle hinna duscha och tvätta håret. Fast gick snabbt idag.

Får se vad denna dag har att bjuda på. Har en känsla av att jag glömt bort något som jag ska göra idag. Hoppas det inte var något viktigt.

Börjar bli tråkigt att inte ha någon dator men förhoppningsvis har jag en om några dagar igen. Annars får jag väl tjata på brosan. Så här länge har jag inte varit utan dator på ca tre år. Tur va att man inte behöver en dator för att blogga men saknar mina serier och filmer som jag har på datorn.

Aja detta får vara allt för denna gång, vi hörs nog sen. Nu ska jag nog kolla bloglovin hoppas det inte är lika många inlägg som igår tog mig två timmar att läsa alla, eller ja nästan alla.

0 comments:

Skicka en kommentar