About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 9 december 2010

ledig

Jaha så i dag är man tydligen ledig från dagverksamheten ganska skönt. Borde ta tag i städningen, tydligen vill pojkvännen vara hos mig så måste städas för det. Eller så övertalar man honom att vi ska va hos han. För inte finns det någon mat här hemma direkt. Tror jag får leva på pannkakor tills jag tagit mig till affären.

Snart är det jul. Jag måste snart ta tag i julklapps shoppandet. Är juh bara tre julklappar jag behöver köpa om jag köper julklapp till pojkvännen. Sen fyller han år drygt en vecka senare. Jobbigt jag avskyr när man måste köpa presenter.

Dagens planering är så kul. Tvätta och diska måste jag iaf hinna göra. Sen borde jag städa bur. Kanske dags att sätta igång och göra saker.

0 comments:

Skicka en kommentar