About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 27 december 2010

God dag

Blev visst litet julluppehåll men nu bör jag vara tillbaka.
Fick lite små saker i jul igen fast var saker jag behövde
Detta fick jag

  • Ett par hörlurar av pojkenvännen
  • wow-spel också av pojkenvännen, tydligen tyckte han jag borde spela det
  • Ett headset till iphonen  (som även funkar på ipoden) av brosan
  • Ett par skumma tofflor som man kan värma i mickron av andra brosan
  • En digital fotoram av farsan
Blev besviken på hur få bra bilder jag har av pojkvännen på datorn när jag skulle fixa med fotoramen, bäst att fotografera honom lite mera kanske.

Så om ni undrar var jag varit de senaste dagarna har jag spelat wow, nä inte riktigt det men kunde varit så.
Om någon som spelar det spelet läser detta hur får man de där sakerna man rider på jag vill ha en sån.

Känns skönt att för ovanligheten inte ha ett dugg planerat i eftermiddag, kanske kan jag då ta tagi i den dära städningen

0 comments:

Skicka en kommentar