About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 9 december 2010

slökollar på tv

Slökollar just nu på Förhäxad. Brukar försöka se på serien om jag är hemma när den går. Inte världens bästa serie men funkar om man inte har/orkar göra något.

Klar med tvätt och disken, om man kanske skulle ta i tur med städningen, kan behövas om pojkvännen ska komma över. Förövrigt har jag inte hört från honom sedan i går kväll. Undra om han verkligen är online på msn, han står juh som det så. Visst han jobbar just nu men har msn i mobilen så han kan fått mitt meddelande ändå.

Är det bara jag som tycker att katten i Sheba reklamen ser väldigt tjock ut, men kanske ska se ut så.

Börjar tröttna på att inte ha någon dator. Att bli tvungen att använda mobilen till allt gör att batteriet behövs laddas dagligen. Ska nog höra med brosan och se hur det går för tekniken på hans jobb. Har väl varit utan dator i en vecka så himla segt. Undra om mina saker kommer vara kvar.
Tråkigt att inte ha någon dator. Kan juh int använda min vanliga kamera utan får nöja mig med den i iphonen och kameran i de äldre iphonen är ingevidare bra. Plus gillar min rosa kamera.

Nog dags att avsluta och ta tag i städning kanske?

0 comments:

Skicka en kommentar