About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 3 december 2010

god morgon

Så var det fredag igen.
Mår helt okej idag lite små snuvig men annars bra, vågar man hoppas på att man börjar bli frisk. Ska försöka ta mig in till stan för att posta en sak. Sen får vi se om jag orkar tar jag mig nog hem till pojkvännen. Han har lovat att ta hand om mig om jag kommer över. Fast vad han menar fattar inte jag riktigt betyder det att han lagar mat åt mig. Gör han det kanske han lär sig laga mat snart.

Dator verkar total död. Tur att man har en iphone så man kan blogga ändå. Måste bara lära mig appen jag använder, hur den verkligen fungerar. Fast tar juh ett tag att skriva ett inlägg då tangentbordet är så litet. Därimot läsa bloggar är lite jobbigt skärmen är lite väl liten för det. Men funkar visserligen skulle annars ha runt 100 inlägg att läsa på bloglovin. När jag väl får tillgång till en dator.

Jag vill nog ha en ny dator i julklapp men kanske blir lite väl dyr julklapp.

Nu måste jag nog avsluta så jag hinner göra mig iordning. Så jag slipper stressa till bussen

0 comments:

Skicka en kommentar