About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 28 november 2010

Jag och pengar

Räknade nyss ut hur mycket jag gjort av med,och som vanligt stämmer inte min räkning med banken. Enligt banken skulle jag ha haft ca 700kr kvar enligt min uträkning 630kr, var om de där extra 70kr från? Ser ingen oförklarlig insättning för senaste månaden häller. Fast såg nu att det är ett skyddat belopp på 30kr        som inte dragits från kontot som jag skrivit ner. Fast antar att det är bättre det än att man saknar pengar.

Förövrigt hittat en ny vinterjacka fick tillslut min gröna. Tror pojken tröttna på att jag klaga på att jag inte hade en vettig vinterjacka. Så föreslog att vi skulle gå till hälla och kolla på jacka. Han stället han skulle på möte på ligger ändå i närheten. Dock tog visst mötet kortare tid en förväntat så han missa det. Blev istället spel som drog ut på tiden, de spela i ca fem timmar. Fattar inte att jag orkade sitta och kolla på nästan hela tiden. Blev ingen fest på grund av spelet de blev inte klara förens klockan 23, så vi gick direkt hem och la oss i stället.

Hjälpte honom att städa lite imorse, var inte så jobbigt eller jag tog juh de enkla uppgifterna, dvs torka disk och dammsuga. Blev dock lite rädd när han stod och diska då ett glass sprack i hans hand. Men tydligen klara han sig undan glassplittret.

Nej dags att avsluta börjar bli trött.

1 comments:

  1. Ja det är konstigt det där med pengar. Bra att det är på plussidan iaf.

    SvaraRadera