About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 5 november 2010

Testar nytt nagellack

Skaffat nytt nagellack (igen) denna gång ett limegrönt, kanske inte riktigt min färg men läckert ändå. Bilder kommer nog senare ikväll eller imorgon. På tal om nagellack jag måste hitta någon som kan få upp mitt svarta nagellack, varken jag eller pojkvännen kan få upp det.

Hade väldigt trevligt hos honom igår, först på schemat var mat. Blev grönsaksburgare med klyftpotatis och sås och en sallad gjord på majs, körsbärstomater, paprika och salladsost. Jag som typ aldrig äter grönsaker annars gillade det verkligen. Sen torchwood och brieost med kex som efterrätt. Borde se klart torchwood avsnittet jag somna under någongång snart.
Fast aldrig mer att jag duschar hos honom såvida han inte får avloppet till badkaret fixat. Blir översvämning i badrummet (och hallen) om man släpper ut för mycket vatten ur badkaret på en gång.

Måste skaffa nytt tangentbord till laptopen, eller en ny laptop, att vissa tangenter inte alltid funkar är otroligt störande.

1 comments:

  1. ANvänd tänderna det gör jag på mitt nagellack som inte vill upp. :P

    SvaraRadera