About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 29 november 2010

Suck

Verkar går och blivit sjuk igen. Jag som aldrig brukar bli sjuk, och nu är det dags för omgång nummer tre på lika många månader verkar det som. Så himla segt. Skyller nästan på en av mina kompisars ex, han var ganska så sjuk sist jag träffa honom, hade inte träffat honom på urlänge så stannade och pratade med honomen kort stund när jag råkade se honom i samma byggnad som min dagsverksamhet.

Datorn höll på att skrämma för någon timme sedan, ville inte vakna upp från "sömnläge". Fast efter ca enkvart ville den det. I normala fall går det att få den att vakna upp genom att trycka ner power knappen men inte denna gång så blev att försöka få tag på äldsta broder som kan mycket om datorer och se om han kunde hjälpa. Dock var problemet redan löst när an ringde upp. Tydligen hade hans dator gjort samma sak bara någon dag tidigare, plus sa åt mig att göra bakup på datorn ut i fall att datorn skulle lägga av så jag inte blir av med allt om datorn väl slutar fungera. Så håller på att fixa det men tar då tid.

1 comments: