About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 21 november 2010

Goddag

Den här veckan har varit urskum. Varit jätte trött trotts att jag sovit bra, förutom inatt men det skyller jag att jag lyckats kolla för mycket på doctor who. 
Dock klar med alla fem säsonger nu. Bara vänta på julspecialen då. Frågan är bara vad ska man kolla på tills dess.

På tal om något helt annat, mitt hår börjar kännas långt. Antar att det nästan är tillbaka i samma längd som det var i augusti då jag klippte av en ca 3-4cm. Mitt hår verkar växa snabbt med tanke på att jag klippte runt en cm förra månaden, måste fått tillbaka det plus lite till. För såhär lång var det inte innan jag klippte det, börjar nästan bli jobbigt långt när det är utsläppte men vänjer mig nog snart med denna längd.

Nej nu ska jag laga lunch återkommer senare idag

0 comments:

Skicka en kommentar