About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

fredag 19 november 2010

God morgon

Fredag morgon igen. Värdelösdag nästan. Fårse vad jag får gjort denna dag. Borde handla lite mat så jag överlever helgen, och balsam det är nästan slut det med.

Ska väl eventuellt över till pojken, han fråga iaf vadjag ville ha för mat idag, igår kväll. Som jag har bestämmt det redan nu?

Blev inga uppdateringar igår på grund av illa månde, skönt at man var ledig igår.

Ugh mste svara på ett meddelande på facebook, min gamla dagmamma har tydligen hittat mig där och ställer en massa frågor om hur det är nu förtiden. Lite små jobbigt

Skulle nästan vilja gå på bio men det slutar juh nästan alltid med att jag inte kan koncentrera mig på filmen efter ca1 timme. Så sådant är ofta slöseri med pengar. Ser jag på film hemma kan jag iaf pausa när jag märker att jag börjar tappa koncetrationen vilket ibland gör att en 90minuters film ibland tar det dubbla att se på.

Borde börja göra mig i ordning, vi får se om jag hinner tillbaka hit

1 comments:

  1. För att jag skall kunna koncentrera mig på en film måste jag ha något att göra som tex stickning eller äta något typ popcorn eller godis.

    SvaraRadera