About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 22 november 2010

Måndag igen

Helgen har gått för fort.  Hade tänkt ägna den åt att vila upp mig men verkar inte hjälpt ett dugg. Visst kan bero på att jag nog inte sov mer än en fyra timmar.

Ska se om jag kan få en tid att snacka med min handledare på dagsverksamheten, knappt snackat med honom på en månad. Min är juh upptagen nästintill hela tiden. Annars lär jag väl typ sitta där uppe och halvsova, Har juh knappt någn planering alls där uppe nu förtiden

Har nollställt spelningarna itunes så helt nu var det återigen bra låtar på olyssnat spellistan. Beror juh på att det bara är ca 50 låtar som man lyssnat på ännu och har man 6000 låtar, så är chansen för att få en bra låt när man har på random ganska stor

Hoppas jag piggnar till lite så jag kan va med pojkvännen, att ställa in att träffas på grund av man är trött känns lit väl fjantigt, även om han ibland gör det.

0 comments:

Skicka en kommentar