About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 15 november 2010

God Kväll

Varit små seg dag idag. Eller kan bero på att jag mer eller mindre varit urtrött. Lyckades ta mig upp ca en halvtimme innan jag skulle gå imorse. Så blev snabbt på med kläder och få i sig en koppkaffe innan man skulle iväg.

Var sista gången på Mindfullnessen idag, tack och lov de senaste gångerna har jag verkligen fått koncentrera mig på hennes röst för att inte somna. Dock har hon en ganska sövande röst så jag höll nästan jämnt på att somna en då. Speciellt under meditations övningarna. Vi fick iaf hennes bok om mindfullness undra om jag någonsin kommer läsa den. Har bara en bok och två serier att läsa ut först, har bara en två/tre böcker i båda serierna kvar att läsa men verkar ta lite tid. Att serierna är på engelska gör inte så det går direkt snabbare att läsa, men böcker på svenska läser jag ibland ut lite väl snabbt.

Lyckades ta mig iväg till affären idag och köpa spån så jag kunde städa marsvinens bur. Hade tänkt göra det i torsdags men orkade aldrig.

Måste hitta två låtar till dagsverksamhetens kulturgrupp har bara 6971 låtar på datorn hitta två stycken borde inte vara så svårt. Eller ja inte så svårt om jag bara tar de två första som dyker upp, men man ska juh även kunna berätta om varför man valde just dem låtarna, och förklaringen jag orkade inte välja två så jag tog bara två bra låtar lär funka som en bra motivering

0 comments:

Skicka en kommentar