About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 14 november 2010

Dubbelt missförstånd

Arg jag och pojkvännen har lyckats med det här med att missförstå varandra igen. Skulle ha hängt med honom till nördställe (hans beskrivning för utomstånde) igår.
Jag hade uppfattat det som att han skulle höra av sig om det gick att jag följde med.
Han hade fått för sig att han skulle höra av sig om det var så att jag inte kunde följa med.

Sluta med att han satt och vänta på att jag skulle höra av mig om att jag var på väg. och jag i min tur vänta på att han skulle höra av sig och säga att jag kunde ge mig iväg.  Då jag inte vet ställets öppettider, vilket han vet då han skulle hålla öppet just den kvällen.

Lat som jag var igår orkade jag inte ladda på med pengar på min mobil, och kunde inte få tag på honom på msn häller. Fast man kan juh tycka att han hade kunnat försökt få tag i mig och se när jag skulle komma, vilket han inte gjorde.

Vi är duktiga på att båda lyckas missförstå varandra, specillet om vi inte bestämmer träff ordentligt utan gör som i när vi prata om att träffas i lördags då vi trotts allt inte riktigt hade bestämmt att vi skulle ses, men att vi kanske kunde ses. (vi får sluta göra så helt enkelt)

0 comments:

Skicka en kommentar