About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 14 december 2010

ojda

Blev visst borta ett par dagar, fredag förmiddag var jag för trött sen åkte jag till pojkvännen och kom inte hem förens igår kväll.

Berättade tidigare att min brors band hade tagit sig till finalen i en tävling med en massa finna priser bland annat en spelning på Sweden rock festival. De van finalen. Duktiga pojkar fast måste varit trötta. De hade haft en annan spelning kvällen innan.

Min dators öde verkar det vara illa med. Reservdelar kan tydligen vara svårt att få tag på då det är en ganska gammal model. Redan betalat för lagning, men brosan jobbar där och ska se om han inte kan ta de pengarna och lägga till lite för en ny, lite mindre dator istället. Han har lånat lite pengar av mig redan så bra sätt att betala tillbaka.

Pojkvännen och jag hade en liten pizzalagnings tävling i helgen, som hans kompis bedömde. Förvånad över att jag faktist van, men var nog mycket för att jag fick alla körsbärstomater då det inte skulle räcka till bådas pizza, vilket var typ den ända ingrediensen som skiljde. Hans hade ost, mozzarella, paprikasallad och salami. Jag ost, mozzarella, paprikasallad och körsbärstomater, största skillnaden var nog kryddning och hur vi fördela ingredienserna. Men nu ska jag inte trötta ut er genom att snaka mer om det.

Nog dags att signa ut och läsa lite andra bloggar få se om jag kommer tillbaka.

0 comments:

Skicka en kommentar