About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 22 december 2010

God morgon på er alla

Snart är det julklappar och nu har jag bara en julklapp kvar att handla. Känns inte så himla stressigt längre, kanske får en trevlig jul ändå.

Denna morgon börjar inge bra för mig. Först för trött för att vilja gå upp, borde inte lagt mig klockan halv ett inatt. Sen när jag hade duschat började jag bli illamånde och nu enbart magvärk. Jag vill bara sova idag men får man det nää. Tror det var de ostmackorna jag åt på julfikats fel, eller risgrynsgröten jag åt när jag kom hem.


Undra om man kan ha tillräckligt med pengar för att gå och köpa pocky, tror det stod att de inte tog kort på den affären så. I såna fall kan jag juh köpa det när jag är på stan med min lilla sötnos.
För att vara en person som avskyr att bli kallad sötnos kallar jag honom det väldigt ofta. Sötnos känns det egentligen mer som man säger till djur men men.

Jag är alldeles för lat när det kommer till att ladda upp bilder, vi får se om bilderna dycker upp innan jul.

På tal om jul har en del saker kvar som borde fixas innan julen

  • Fixa naglarna
  • Städa marsvinsbur
  • Städa massa annat
  • Färga håret
Okej tror jag strycker det sista kommer inte hinna fixa allt det där på 2 dagar.

Oj är klocka redan fem i åtta jag ska gå om en kvart och har massa kvar att göra hjälp!

0 comments:

Skicka en kommentar