About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 19 december 2010

God natt

Ska snart sova, suttit och lekt med min nya dator hela kvällen. Älskar den, så liten och lätt.  Betydligt snabbare än min gamla. Skönt. (varning ni kommer nog få höra en del om den nya datorn den närmaste tiden)

Verkar som usb-sladden till kameran försvunnit fast nya dator har minneskortläsare så kan lägga in bilder ändå. Bra va?
Mig i den nya jackan.

Är även klar med min stickning ska se om jag kan få en bra bild på den. Håller just nu på att virka ett par sockor, är ganska klurigt men snart klar kanske, halvklar med ena sockan och klar med skaftet på den andra. Hoppas att jag hinner klar med dem innan julen, och att garnet räcker denna gång. Garnet räckte juh inte till halsduken jag sticka och vill inte bege mig till den affären igen. Så liten och trång.

Nej dags att natta sig tror jag.

God natt alla ni som läser detta.


0 comments:

Skicka en kommentar