About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 19 december 2010

Ny dator

Äntligen fot en ny dator en macbook pro. Så äntligen kan man blogga som normalt igen. Blir bara till att lägga in bilderna från kameran.

Måste nästan ge mig på julklapps shoppingen snart, inte kommit igång med det ännu. Var nere på stan med pojkvännen i lördags men hittade inget att köpa. Han är väl halvklar med sina och jag har inte ens börjat och jag behöver inte köpa lika många.  Blir nog till att kolla lite på stan imorgon kanske man hittar något. Men ingen aning vad man ska köpa, är pappa, bror och pojkvännen kvar, någon som har något tips?

Fast först måste jag kolla hur mycket pengar jag har på kontot, betalar man mest med kortet är det lite svårt ibland att hålla koll på  vad man har kvar.

Vad skummt det känns att ha ett tangentbord som funkar, plus tangentbordet ser och känns lite annorlunda

0 comments:

Skicka en kommentar