About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 7 september 2010

Blev ingen badminton

Blev inget badmintonspelande idag, då ingen annan som skulle spela kom. Var åtminstone två till som skulle spela. Men de kom aldrig, så åkte hem och fixade mina naglar medans jag kolla på Doctor Who. Blivt mycket Doctor Who på senaste tiden. Naglarna ser mycket bättre ut med nagellack som döljer de värst skadade naglarna.

Innan

Efter (de är mörklila egentligen)



Nagellacken jag använde (turordning från höger till vänster)



Alla nagellack jag äger är köpta på Åhléns och även där jag köper de mesta nagelgrejer. Borde köpa nytt top coat lack, börjar få dåligt med det. Hur länge detta nagellack stannar får vi se. Jag har en tendens att tröttna på hur mina naglar ser ut efter en två-tre dagar så. Ganska nöjd med hur dem blev har inte använt färgat nagellack på ganska länge, då mina naglar blir så slitna av att jag byter nagellack för ofta.



0 comments:

Skicka en kommentar