About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 15 september 2010

Onsdag

Idag var det stilleben som gällde på kultur gruppen. Var ganska roligt att rita i akvarell men skulle ha föredragit att måla fritt. Stilleben blir så begränsat. Sen bjud dem på lunch, panerad fisk, potatis och remuladsås, stackars mig som inte äter fisk, men åt ändå då de bjud.

Sen var det ett ultra kort möte kl 13, vi flyttade fram det då ingen av oss hade något att säga.

Just nu sitter jag och kollar på en iphone G4 men jag vet inte, vill inte direkt skaffa abonnemang.
Så lockande att skaffa en iphone istället för en ny ipod, lockande men betala en massa när man knappt ringer från mobilen man har nu. Pengarna på kontatkortet går nästintill enbart till sms. Visserligen gratis sms via halebop, men inte värt att efter årskiftet få betala 109kr månaden istället för mitt nuvarnade 25-50kr i månaden.

Ugh lyckats äta en hel pizza. Jag är för mätt.
/N


0 comments:

Skicka en kommentar