About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 11 september 2010

Flex-8 beställda

Blev att jag läggde en beställning på hårspännen trotts allt, men gjorde ett stort misstag råkade beställa två spännen i storleken extra small istället för small. Så fick skicka iväg ett litet meddelade om att jag ville ändra beställningen. Sammanlagt kommer det hela gå på ca 550kr men är 6 olika hårspännen så mindre än 100kr var är inte så farligt.

Min kamera verkar för övrigt redan krångla. Sa change battery patch när jag skulle använda den imorse. Hoppas det räcker med att ladda batteriet annars får jag be om någon om skjuts till Erikslund för att klaga och få det fixat. Har juh bara haft kameran 2 månader så ska väl inte redan krångla. Tur att man inte har några bilder på den.

Tror jag ska måla om naglarna imorgon, blir att testa det nya gröna lacket. Sen måste jag köpa nytt borttagningsmedel. Mitt är helt slut efter jag tog bort det lila, var knappt så det räckte till att ta bort det ordentligt. Hade då fixat naglarna ordetligt denna gång så bra brukar det inte vara kvar efter närmare en vecka.


/N

0 comments:

Skicka en kommentar