About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 20 september 2010

Måndag idag då

urtrött idag och mer el mindre levt  på koffein och sockerrika grejer. Mindfullness kursen gick inget vidare idag orkade knappt lyssna på vad hon sa.

Mina flexi-8 kom idag. Efter allt strul (från min sida) var jag förvånad över att jag fick exakt rätt order. Dock får jag nog nästa gång beställa en storlek större nästa gång. Large börjar bli svåra att stänga. Ska ta lite kort på dem senare. Ganska snabb leverans då dem skickades i tisdags.

Imorgon är det badminton som gäller för min del. Ska bli kul att få spela efter två veckors uppehåll. Dock vet i sjutton hur det kommer gå. Bara jag får sova lite bättre inatt så ska det nog gå bra.

Denna vecka fick det bli röda naglar men inte alls nöjd med resultatet, hade lite för stressigt igår kväll då pojkvännen först sa att jag kunde komma över sen att det blev försent precis när jag var klar med allt som behövdes fixas här, för att sen ändra sig. Så bestämde mig att strunta ihonom och lägga mig istället.

Ska nog ta mig en kopp kaffe och försöka slappna av. Eller laga mat få se vilket som sker först.

/N

0 comments:

Skicka en kommentar