About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

måndag 27 september 2010

Stackars lilla sjukling

har fått ledigt imorgon, de tyckte inte att det var någon bra idé att jag skulle spela badminton imorgon så fick ledigt. Så sjuk är jag juh inte egentligen.

Fick för mig att jag skulle göra lasange med en massa ost och creme fraiche istället för den dära vita såsen. Kommer nog få ganska ont i magen, men är det värt. Åt visserligen lasange i fredags när jag var i stockholm, men min är godare. Plus slipper laga mat i morgon och på några flera dagar troligtviss. Så vida jag inte hittar matlådor som det går att ha lasangen i och frysa in.

Får se vad jag bestämmer mig för att göra ikväll, kan juh hända att man åker över till pojkvännen, kanske inte. Nej nu förhäxad sen mat. Bye bye.
/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar