About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 29 september 2010

God Morgon

Vaknade tidigt i morse, var lite små jobbigt att vakna ca en timme innan man ska upp. Nu är det bara två timmar tills jag ska vara nere på stan, jag vill inte riktigt det. Dock verkar gårdagens vila gjort stor skillnad för förkylningen

Note to myself: Kolla till Lux hon börjar gå konstig. Hon blir två nästa vecka så kan vara ålder mer än något annat.

Ska nog göra en hälsokoll på alla och klippa Mana lite dock är hon ytterst söt i hennes halvlånga hår, men orka kamma henne varje dag.

Nej va söt Alea åt av samma höstrå som Mana önskar jag hade haft en kamera såg nästan ut so de pussade (tänk lady och lufsen när de äter spaghetti). en var sjutton har Teddie gömt sig inte sett henne på hela morgonen. Mina tre små knubbisar.

Måste nog avsluta nu så jag hinner äta något.
/Noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar