About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

torsdag 23 september 2010

varför

Varför är jag vaken just nu, borde sova. Verkar som jag blivit väldigt förkyld. Kaffe är inte alls lockande och vill jag int ha kaffe är det verkligen något som är fel. Ska försöka ta mig ner till samhällsgruppen. och hoppas på att det blir bättre tills imorgon.

Får bli lite House innan jag ger mig av. Kommer vara halvt död när jag kommer hem. OCh mina naglar börjar bli långa, hoppas de håller denna gång. Får sluta måla naglarna vid datorn, har nagellacksfläckar på dator. Kan inte vara bra. Har även stor fläck från nagellack under datorn. Hur fan lyckas man med det

Några tips på hur man kan lindra en förkylning enkelt. Måste bli bättre tills imorgon. Känner int för att ställa in specillet när det var jag som kom med förslaget. Just nu får jag leva på halstabletter, vilket är lagom kul. För det hjälper knappt denna gång, hjälper bra mot hostan men inte halsontet.

Var lagom smart att springa under kvällspromenaden igår kväll, men min kropp bad mig att springa, och lyssnar nästan alltid på ad jag vill så sprang några meter. Blev varken ringade eller gående, man vill juh inte överanstränga mig just nu. För övrigt andra gången jag är sjuk i år, jag brukar juh inte bli sjuk mer än typ var tredje år.
Borde äta frukost men inte hungrig eller har någon aptit till det.
/N

0 comments:

Skicka en kommentar