About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 5 september 2010

Lite tid över.

Gud vad jag har stressat de senste 70 min. Var tvungen att köpa chips och läsk så man kan se film hos pojken, dock utan pojken (så chips och läsk var nödvändigt). passade på att köpa spån och hö till marsvinen när jag ändå var där. Sen skynda hem för att kunna packa, vilket var klart på ca en kvart. Nu är det ca 20 min kvar tills jag ska gå sen blir det att stressa från bussen till pojkens lägenhet. Är bussen i tid har jag ca 5 minuter att ta mig dit, och borde hinna på det.

Och vad är det med namnet Jon, kan man verkligen ta det på allvar. John eller Jonn går men Jon, vad är det för namn?
Har dock en underbar killkompis med det namnet men har fortfarnade svårt för namnet.

För övrig marsvin kan skrika rejält specillet när de vill ha mat.

I Morgon är det möte med af på dagsverksamheten hur ska det gå må tro. Bäst att skriva in vilken tid i kalendern

0 comments:

Skicka en kommentar