About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

tisdag 21 september 2010

Så lycklig

Ska snart iväg till min älskling, han slutar inte klockan 19 så, bara mata djuren, städa undan lite och packa lite sen drar jag nog, gäller bara få med sig allt till honom. Åter igen är inte vl på min sida, varför ska bussarna gå så djävla dumt hela tiden.  Känner mig fortfarande typ nykär trotts att vi varit tillsammans i runt fem månader och umgåtts i 15 månader. Hade aldrig kunnat trott att jag skulle känna så här för honom för ett år sedan.

Börjar bli dags att klippa luggen igen är snart tre veckor sedan jag gjorde det. Och hår växer juh ca en cm i månaden. OCh vill ha min lugg strax över högsta punkten på ögonbrynet. Men nu börjar den snart hänga ner i ögonen på mig, eller iaf känns det så. Tack och lov för plattång annars skulle nog inte luggen ligga lika bra vid den här längden. Har både en naturlig delning, blanda i en del självfall (eller vad det kallas) gör att såfort luggen närmar sig ögonen börjar den bråka med mig. Nästintill omöjlig att både kamma rak plus dölja att den vill dela sig. Men har ganska smalt ansikte och det och tjockt hår gör att jag nästintill måste ha lugg för att inte försvinna bakom allt hår.

Nej om jag nu skulle kunna lämna datorn för ett tag och fixa klart allt vore det bra. Bye bye.
/N

0 comments:

Skicka en kommentar