About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 22 september 2010

Ännu mer hosta

Ick hostan blivit värre, får mig nog snart erkänna mig sjuk om det blir värre. Just nu är halstabletter min bästa vän.

Tror jag hjärntvättat min pojken lite han har börjat benämna kött som lik eller likrester  Dock har han ännu inte sagt något om mina kängor som e gjorda i läder och vad är inte det om något. Fick lite reaktioner från några som satt vid bordet bredvid när jag berätta det för en på dagsverksamheten. Hon tycker det är så roligt att nästan alla pratar med mig, vad kan man säga jag är populär.

Sen fråga hon om jag visste när bussen gick och fick till svar att hur ska jag kunna veta det jag har ingen inbyggd busstidtabell. Dock hade jag en i väskan.

På fredag är det stockholm som gäller då jag är ledig. Ska åka tidigt med en av mina kompisar så vi lär få en heldag i stockholm. Blev lite planerat av mig i sista minuten, eller ja idag. Blir till att besöka Blue fox, Sun ai, och sf-bokhandeln. Blir nog mycket gående så definitivt skor med bra sulor, det vill säga mina kängor, och den här gången ska vi inte gå fel: Fast nu åker vi juh på hösten så lär inte vara lika varmt ute som sist när vi åkte i slutet av maj förra året, var olidligt varmt och man lyckas svänga fel så man kom bort sig.

Har någon tips på en bra vegetarisk/vegan resturang som antingen ligger centralt eller i gamla stan?

Vet en i gamla stan men minns varken namn eller adress, får ta och få med mig visitkort nästa gång där ifrån om det finns. Ligger i gamla stan så mycket minns jag och att jag två gånger hittat den efter jag slutat leta efter den

Verkar hosta så mycket att jag börjar hicka istället.  Jobbigt antingen hicka eller hosta nåja inte båda som tur var.

/N

0 comments:

Skicka en kommentar