About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

lördag 4 september 2010

Doctor who maraton

Hur spenderar jag helgerna när jag är själv?


Jo oftast genom att se några avsnitt av någon serie jag följer. Idag blev det Doctor who Säsong 2. Ska snart börja se på avsnitt 6, så hunnit med fem avsnitt idag. David Tennant är min favorit Doctor. Var juh trotsallt han som spelade the doctor när jag upptäckte serien så han är lite för mig den riktiga doctor. Få se om jag hinner se klart hela denna säsong innan helgen är över eller ej.


Hade dock kunnat vara hundvakt idag men stod över på grund av för kort varsel, plus jag har aldrig träffat hunden. Hunden jag skulle varit vakt åt är en jack rusell hane som är runt ett halv år gammal skulle jag tro. Hade jag träffat hunden tidigare hade det varit en sak men har knappt handskats med hundar på över 10år så då står jag hällst över även om jag älskar hundar


Mina naglar efter jag tog bort lösnaglarna. Okej så illa kanske dem ej ser ut mest störande vita fläckar.
Höger hand

Vänster hand

0 comments:

Skicka en kommentar