About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

söndag 26 september 2010

Fått Nog............

........Jag har få nog att vara förkyld vill inte vara det längre, orkar inte göra något men för pigg för att enbart orka vila.

Kollat lite på sminkbloggar idag älskar sådan som är inriktade på naglar, men den här veckan är vilovecka för mina naglar. Det vill säga inget nagellack eller något.Men mina naglar är i så dåligt skick att utan lack spricker de för ingenting. Vi får se hur länge det håller denna gång.

Torra händer har man med, och idag verkar inte aloe vera gel verka alls mot det.

Just ja skulle testa in eyeliner som jag köpte på tradera inte kommit för mig att göra det ännu, var väl 16 när jag använde eyeliner senast så lär inte bli så himla snyggt. Men med lite övning ska det nog gå bra.

/noctifer

0 comments:

Skicka en kommentar