About

Blogglista.se

Labels

Använder Blogger.

onsdag 15 september 2010

Dagens musiktips



Hade totalt glömt bort detta underbara band, VNV Nation. Denna låt var nog en av de första låtarna jag hörde med dem, om inte så är den med på första skivan jag skaffade med dem. Ska se om jag kan få tag på lite mer musik av dem har alldeles för lite med dem egentligen.
Som ni kanske märkt är mina musiktips väldigt olika i stil. Jag växlar mellan väldigt många olika musikstilar beronde på humör. När jag var yngre var det mest powermetal och en del emb el darkwave blandat. Nu är det mycket Medeltidsinspirerat, goth och en hel del emb trance darkwave synth och liknade listan kan göras lång.

Min musiksmak gör det mer elller indre tråkigt att bo i en medelstor stad som västerås. Väldigt få klubbar som spelar musik som jag gillar, och som jag står ut med att lyssna på ett längre
/N

0 comments:

Skicka en kommentar